Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.980
Κριτικές
30
Like
20.472
Πόντοι
8.746
όσον αφορά τις μπαταρίες και την "κάθετη" και καλά γραμμή παραγωγής του έλον...
(που λέγαμε με κάποιον 2-3 σελίδες πριν)
πρόβλημα που η δυση θα βρει πολύ σύντομα μπροστά της ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, εκτός κι αν κάπου υπάρχουν αποθέματα σπάνιων γαιών που δε μας λένε

 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτ

επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.980
Κριτικές
30
Like
20.472
Πόντοι
8.746
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Πάλι τα ίδια...
Δεν είπα πουθενά ότι υπερεχουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Τα ηλδκτρικά, είπα, έχουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ προβλήματα που αν δεν ξεπεραστούν είναι άχρηστα για την πλειοψηφία...
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.980
Κριτικές
30
Like
20.472
Πόντοι
8.746
Επιπλέον θα ξαναεπιμείνω στην εξαρτηση από κινα για σπάνιεσ γαιες.
Σε πολλους τομεις, όχι μονο στα αυτοκινητα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
15
Like
11.698
Πόντοι
3.846
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Το εισόδημα είναι το μόνο που πρόβλημα του Έλληνα;
Ή η μαλακία που τον δερνει;

Σε άλλο θέμα κλαίγονται κάποιοι ότι θέλουν 400€ βενζίνη τον μήνα και δεν τους φτάνει ο μισθός.
Και άμα τους πεις πάρε λεωφορείο, θα σου πούνε, όχι για αυτό πήραμε αμάξι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Termin

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
6.395
Κριτικές
2
Like
5.573
Πόντοι
2.356
εκτος απο γκομενες και μπαλα το αυτοκινητο ειναι must για τον αντρα.... πειτε τι εχετε αν το εχετε ''φτιαξει'' ποιο ονειρευομαστε
Αυτοκίνητο είχαμε - τώρα δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ. Αν χρειαστεί θα πάρουμε. Πάνε οι εποχές που είχαμε αυτοκίνητο για τις βόλτες. Τώρα πρέπει να τα "ζυγίζουμε" όλα.
 

Mpratan

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.447
Κριτικές
21
Like
9.958
Πόντοι
3.346
το πραγματικό μέλλον,προσωπικά ελπίζω να περπατήσει γιατί ποτέ δεν ξέρεις, είναι οι κινητήρες υδρογόνου.
άπειρα πλεονεκτήματα, σχεδόν κανένα μειονέκτημα. και πραγματικά οικολογικοί.
τεςπα...
σε λιγότερο από 2 δεκαετίες όλα αυτά θα είναι άνευ λόγου συζήτησης. γιατί απλά το αυτοκίνητο θα υποβαθμιστεί (για πολλούς αυτό δεν είναι θέμα καθώς είναι έτσι κι αλλιώς αυτής της νοοτροπίας) σε καθαρά μέσο μετακίνησης από το σημείο Α στο σημείο Β.
αμφιβάλω αν θα οδηγούμε καν ή θα είναι απαγορευμένο, όχι προαιρετικό αλλά απαγορευμένο ξαναλέω. απλά θα μας πηγαίνει το τουτού βολτάτζα...
Θα μπορούσες να εξηγήσεις τον όρο "υποβάθμιση"? Γιατί έτσι και αλλιώς αυτό που κερδίζουμε με την αγορά του αυτοκινήτου είναι η υπηρεσία της μετακίνησης.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
799
Like
725
Πόντοι
86
Εν τω μεταξύ...

 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
948
Like
1.477
Πόντοι
206
Την στιγμή που τα μεγάλα κεφάλια αποφάσισαν να στρέψουν στα ηλεκτρικά τον κόσμο να είστε σίγουροι ότι αυτό θα γίνει. Θα πάρει κάποια χρόνια μεν αλλά θα γίνει. Και θα το ευχαριστηθούμε και θα πούμε κι ευχαριστώ.
Όλα αυτά τα ηλεκτρικά vs θερμικά σε λίγα χρόνια θα μας φαίνονται σαν γραφικό ανέκδοτο, όπως ανέκδοτο σήμερα μας φαίνεται η τότε διαμάχη για τα καταλυτικά, το abs, τα υποκυβισμένα turbo κλπ...
Την σφαλιάρα του κ΄όστους, τα λάθη, το ρίσκο των πειραματισμών και την δυσκολία της φόρτισης θα την φάνε αυτοί με την 1η γενιά ηλεκτρικών - όπως άλλωστε συμβαίνει κάθε φορά που μια επαναστατική αλλαγή κάνει τα πρώτα της βήματα. Μετά θα στρώσουν τα πράγματα.
Γνώμη μου... Ακόμα θερμικό - αλλά ξέρω ότι σε 5-10 χρόνια το επόμενο θα είναι ηλεκτρικό
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
Το εισόδημα είναι το μόνο που πρόβλημα του Έλληνα;
Ή η μαλακία που τον δερνει;

Σε άλλο θέμα κλαίγονται κάποιοι ότι θέλουν 400€ βενζίνη τον μήνα και δεν τους φτάνει ο μισθός.
Και άμα τους πεις πάρε λεωφορείο, θα σου πούνε, όχι για αυτό πήραμε αμάξι.
Το έχω γραψει και στο νήμα για τα ηλεκτρικά.
Ο τρόπος σκέψης αλλάζει σύμφωνα με το εισόδημα σου την εργασία σου.
Ο Γάλλος και ο Γερμανός έχουν άλλη κουλτούρα στις μετακινήσεις. Στην πολυκατοικία που εμένα στην Γερμανία από τις 6 οικογένειες μόνο εγώ είχα αυτοκίνητο. Δεν τους χρειαζόταν καν αυτοκίνητο για να ζήσουν την ζωή τους. Αργότερα που μετακόμισα σε προάστιο μονοκατοικία, όλα τα σπίτια είχαν το γκαράζ τους τον κήπο και το πράσινο. 40 χιλιάρικα ο άντρας και 40 η γυναίκα ισον 80 χιλιάδες το λιγότερο εισόδημα.
Και οι μικροί πλέον Γερμανία Γαλλία μαθαίνουν αυτόματα η ηλεκτρικα δεν μαθαίνουν συμπλέκτες και αηδιες δεκαετίας του 50 και του 60.
Οι Αμερικανοί ακόμα περισσότερο στην Μασαχουσέτη που είχα πάει και έμοιαζε με επαρχία της Ελλάδας εννοώ μονοκατοικίες αλλά οι δρόμοι πλάτος 15 μέτρα ενώ Ελλάδα 2 μέτρα το στάνταρντ τους, είναι ένα Μερσεντές και ένα Cherokee στο γκαράζ εννοείται αυτόματα. 2006 είχα πάει και τι δουλειά έκανε ο Έλληνας εκεί; Μηχανικός για αυτόματα κιβώτια της ford. Δεν θυμάμαι τα ποσοστά κάτι 90 % μου είχε πει είναι αυτόματα τα αυτοκίνητα.

Πάμε τώρα στον τρόπο σκέψης του καημένου του Έλληνα στην Ελλάδα με 15 χιλιάδες ευρώ εισοδήματα. Για να στεγασθει να φάει και να κινηθεί. Ψάχνει fiat punto opel Corsa toyota yaris. Aν χαλάσει να βρει ανταλλακτικο ψυγείο μεταχειρισμένο με 50 ευρώ, τακάκια με 10 ευρώ λάστιχα με 2 κατοσταρικα. Τι ηλεκτρικο αυτοκίνητο να διανοηθεί και αυτοκίνηση με ρεύμα....
Τι άποψη και τι γνώμη να έχει; Της φτώχειας και της κακομοιριάς του; Όταν οι μάντρες της Γερμανίας γεμίσουν με ηλεκτρικά πρώτοι θα τα πάρουν οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι και τελευταίοι οι Έλληνες. Τότε θα αποκτήσει και άποψη αν είναι καλύτερα τα θερμικά ή τα ηλεκτρικά.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.026
Κριτικές
1
Like
5.547
Πόντοι
2.356
Πάμε τώρα στον τρόπο σκέψης του καημένου του Έλληνα στην Ελλάδα με 15 χιλιάδες ευρώ εισοδήματα. Για να στεγασθει να φάει και να κινηθεί. Ψάχνει fiat punto opel Corsa toyota yaris. Aν χαλάσει να βρει ανταλλακτικο ψυγείο μεταχειρισμένο με 50 ευρώ, τακάκια με 10 ευρώ λάστιχα με 2 κατοσταρικα. Τι ηλεκτρικο αυτοκίνητο να διανοηθεί και αυτοκίνηση με ρεύμα....
Τι άποψη και τι γνώμη να έχει; Της φτώχειας και της κακομοιριάς του; Όταν οι μάντρες της Γερμανίας γεμίσουν με ηλεκτρικά πρώτοι θα τα πάρουν οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι και τελευταίοι οι Έλληνες. Τότε θα αποκτήσει και άποψη αν είναι καλύτερα τα θερμικά ή τα ηλεκτρικά.
Γεγονός, ρε τύπε.

Αν πας στο Μπαγκλαντές, το Ford Focus που έβλεπες στην Αθήνα θα σου μοιάζει όπως μια Bugatti στο Beverly Hills. :confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Termin

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
472
Κριτικές
26
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Η Tesla ανακαλεί 2,2 εκατομμύρια αυτοκίνητά της στις ΗΠΑ


Η Tesla ανακαλεί 2.193.869 αυτοκίνητα της που κυκλοφορούν στους δρόμους των ΗΠΑ, επειδή το μέγεθος της γραμματοσειράς των προειδοποιητικών φωτεινών ενδείξεων στην οθόνη τους είναι πολύ μικρό, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο σύγκρουσης, σύμφωνα με τις ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας,


Η ανάκληση ανακοινώθηκε από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία δήλωσε ότι ανακάλυψε το πρόβλημα κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου ρουτίνας των αυτοκινήτων οχημάτων της Tesla.
Οι οπτικές προειδοποιητικές φωτεινές ενδείξεις με μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς μπορεί να καταστήσουν δυσανάγνωστες κρίσιμες πληροφορίες ασφαλείας στον πίνακα οργάνων, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης,
αναφέρει η ανακοίνωση της NHTSA
Η Tesla δήλωσε ότι δεν γνωρίζει για ατυχήματα ή τραυματισμούς που προκλήθηκαν από το πρόβλημα που θα διορθωθεί με μια over-the-air ενημέρωση λογισμικού. Αυτή θα αυξήσει το μέγεθος της γραμματοσειράς των οπτικών προειδοποιητικών ενδείξεων για το φρένο, το παρκάρισμα και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS).
Η ανάκληση επηρεάζει τα:
  • Model S παραγωγής μεταξύ 1 Ιουνίου 2012 και 29 Δεκεμβρίου 2023
  • Model X παραγωγής μεταξύ 29 Σεπτεμβρίου 2015 και 19 Ιανουαρίου 2024
  • Model 3 παραγωγής μεταξύ 8 Ιουλίου 2017 και 18 Δεκεμβρίου 2023
  • Model Y παραγωγής μεταξύ 26 Σεπτεμβρίου 2019 και 22 Ιανουαρίου 2024
  • Cybertruck παραγωγής μεταξύ 5 Δεκεμβρίου 2023 και 9 Ιανουαρίου 2024
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
170
Like
121
Πόντοι
1
είναι το μόνο σίγουρα καθαρό μέλλον (μέχρι τώρα), αν βεβαια αυτό μας ενδιαφερει.
και δεν είπα ότι ειναι καινούργια τεχνολογία, αν και σίγουρα πιο καινούργια από τα ηλεκτρικα

και η οδήγηση μόνο για χόμπι θα είναι πολύ σύντομα, κι αν μας επιτρέπουν
Καλά εντάξει τις δυστοπικες φαντασιώσεις δεν έχει νοημα καν να τις συζηταμε. Ειναι απλα μια αβάσιμη προσωπική σου πεποίθηση.

Οι κινητήρες υδρογόνου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Σε αυτούς που δουλεύουν με κυψέλες καυσίμου που είναι πρακτικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλά η αποθήκη ενέργειας είναι υδρογόνο αντί για μπαταρία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που καίνε υδρογόνο.

Το πρόβλημα είναι ότι υδρογόνο στη φύση δεν υπάρχει ελεύθερο. Για να το φτιάξεις πρέπει να ξοδέψεις ενέργεια. Κοστίζει ενεργειακά παραπάνω να παράγεις υδρογόνο από όσο παίρνεις. Είναι ένα έξτρα βήμα αχρείαστο.

Και μετά έχεις όλα τα προβλήματα αποθήκευσης υδρογόνου. Το υδρογόνο δεν μπαίνει έτσι απλά σε ντεπόζιτο, επειδή είναι πολύ μικρό μόριο διαρρέει από τα τοιχώματα. Όποτε πρέπει να έχεις άλλες μορφές αποθήκευσης που είναι ακριβές και δύσκολες κατασκευαστικα. Αν νομίζεις ότι το να χαλάσει η μπαταρία του τεσλα είναι ακριβό που να δεις αν χαλάσει ένα ντεπόζιτο Στερεάς αποθήκευσης.

Το υδρογόνο είναι άβολο για καθημερινή χρήση λόγο των νόμων της φύσης όχι λόγο ελειψης τεχνολογίας.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
170
Like
121
Πόντοι
1
πες μου για την ποιότητα...
(δεν το λεω ειρωνικα)
Το model 3 δεν είναι τόσο χάλια όσο λένε αλλα δεν είναι και στα επίπεδα ενός Audi ττ η ενός γκολφ. Σε σχέση με ένα bmw X1 είναι σαφώς καλύτερο (καλύτερα πλαστικα, καλύτερη ποιότητα κύλησης, λιγότερος αεροδυναμικός ήχος). Σε σχέση με ένα bmw x3 είναι χειρότερο.

Το model s που έχω τώρα είναι πολύ καλό μέσα. Αλλά βέβαια εινσι αυτοκινήτων των 120κ προφανώς ΠΡΕΠΕΙ να είναι καλό. Υποθέτω ένα ανάλογο Audi θα είναι καλύτερο αλλά δεν έχω μακροχρόνια εμπειρία από άλλο αυτοκίνητο σε αυτή τη κατηγορία τιμής. Φαντάζομαι έχουν περισσότερα bells and whistles.

Πάντως μπορώ να σου πω το έξις, δεν έχω καμία κάψα με το περιβάλλον, δεν πήρα ηλεκτρικό για αυτό. Πήρα επειδή είναι αθόρυβα και άνετα, σε διαβεβαιώ ότι αν οδηγήσεις για μια μέρα καλό ηλεκτρικό τα θερμικά θα σου φαίνονται σαν κάρα. Η ροπή, το κέντρο βάρους, η ησυχία, η ανταπόκριση και με πόση ακρίβεια μπορείς να τα χειριστείς σε χαμηλές ταχύτητες τα κάνουν τρομερά άνετα.

Αν θες όμως να γουστάρεις οδήγηση, track day η οτιδήποτε σχετικό δεν κάνουν. Ένα θερμικό με τα μισα άλογα θα το καταστρέψει σε πίστα.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
170
Like
121
Πόντοι
1
επίσης αν θες πες μου τι κάνεις σχετικά με τη φόρτιση...
ρωτάω μήπως έχεις βρει κάποια λύση
είσαι σε πόλη ή επαρχία?
Φορτιζω σπίτι.

Αν μένεις στο κέντρο της Αθήνας η σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ αστα κλάφτα. Δεν υπάρχει τρόπος. Τι θα κανείς μπαλαντέζα από το μπαλκόνι; Αν οδηγείς λίγα χιλιόμετρα μπορείς να φορτίζεις ξέρω γώ μια φορά τη βδομάδα σε εξωτερικούς φορτιστές (έχει αρκετούς).

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι τα θερμικα θα αντικατασταθούν σύντομα. Βλέπω 2 μεγάλα προβλήματα: 1) η κατασκευή μπαταρίας είναι ακριβή και βρόμικη, χωρίς κάποια σημαντική προοδο στη τεχνολογία (solid state η δεν ξέρω τι) δεν θα έχουμε αρκετές πρώτες ύλες για τις μπαταρίες.

Και 2) το ηλεκτροδότικο σύστημα δεν είναι έτοιμο για να υποστηρίξει 1-2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Αθήνα πχ.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
170
Like
121
Πόντοι
1
Σαν πλυντήριο σε πρόγραμμα στυψίματος είναι ο ήχος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όσο υπάρχουν - και θα υπάρχουν - οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως θα υπάρχουν και πραγματικά αυτοκίνητα!!!
Άμα δεν κάνει βρουμ βρουμ να σου κάνει το μυαλό κουρκούτι και να τα αρχιδια των πεζών μπαλόνια δεν είναι καλό Ε; Σου προτείνω να πας σε μια πόλη όπως το οσλο που έχει πολλά ηλεκτρικά και να δεις ποσό ξεκούραστη είναι η ησυχία.
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
12.717
Like
16.477
Πόντοι
3.656
Αφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.
Το λες από άποψη συντήρησης;
Έχω άπειρους γνωστούς με τέτοια αμάξια , έχω κι εγώ. Όσοι έβαζαν 95αρα ... τους γάμησαν τη μάνα.
Πολλαπλασιατές τουρμπίνες ρεκτιφιέ ....γάμα τα κι άσε τα ...
Όσοι βάζουν 100σταρα .... είναι στην πένα.
 

ekatse_i_koutsi_katsika

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
376
Like
1.093
Πόντοι
201
Άμα δεν κάνει βρουμ βρουμ να σου κάνει το μυαλό κουρκούτι και να τα αρχιδια των πεζών μπαλόνια δεν είναι καλό Ε; Σου προτείνω να πας σε μια πόλη όπως το οσλο που έχει πολλά ηλεκτρικά και να δεις ποσό ξεκούραστη είναι η ησυχία.
Ουδέν σχόλιο.... Σοβαρότης μηδέν.
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
15
Like
11.698
Πόντοι
3.846
Έχω άπειρους γνωστούς με τέτοια αμάξια , έχω κι εγώ. Όσοι έβαζαν 95αρα ... τους γάμησαν τη μάνα.
Πολλαπλασιατές τουρμπίνες ρεκτιφιέ ....γάμα τα κι άσε τα ...
Όσοι βάζουν 100σταρα .... είναι στην πένα.
την απάντηση στην έδωσαν και άλλοι προηγουμένως.
Ο κατασκευαστής προτείνει 95αρα. Η 100ρα δεν κάνει τίποτε.
Επίσης, άσε να ξέρω καλύτερα ως ιδιοκτήτης του αμαξιού.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.764
Κριτικές
6
Like
3.438
Πόντοι
736
Φορτιζω σπίτι.

Αν μένεις στο κέντρο της Αθήνας η σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ αστα κλάφτα. Δεν υπάρχει τρόπος. Τι θα κανείς μπαλαντέζα από το μπαλκόνι; Αν οδηγείς λίγα χιλιόμετρα μπορείς να φορτίζεις ξέρω γώ μια φορά τη βδομάδα σε εξωτερικούς φορτιστές (έχει αρκετούς).

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι τα θερμικα θα αντικατασταθούν σύντομα. Βλέπω 2 μεγάλα προβλήματα: 1) η κατασκευή μπαταρίας είναι ακριβή και βρόμικη, χωρίς κάποια σημαντική προοδο στη τεχνολογία (solid state η δεν ξέρω τι) δεν θα έχουμε αρκετές πρώτες ύλες για τις μπαταρίες.

Και 2) το ηλεκτροδότικο σύστημα δεν είναι έτοιμο για να υποστηρίξει 1-2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Αθήνα πχ.
Λένε πως είναι να βγούν και οι μπαταρίες νατρίου ( με αλάτι δηλαδή ) αλλά δεν ξέρω σε ποιό στάδιο βρίσκονται , η αν θα αντικαταστήσουν τις λιθίου κάποια στιγμή στο μέλλον.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom