Θα στο εξηγήσω επιστημονικά. Το σημείο κλειδί είναι το Value και το τι θεωρεί ο καθένας value αναλογα με τις απαιτησεις και προσδοκίες του. Στις αξιολογήσεις του bou πχ έχει ένα set κριτηρίων , που ωστόσο δεν έχουν την ίδια αξία για όλους. Συνεπώς το πρώτο βήμα είναι να φτιάξεις ένα δικό σου σετ κριτηρίων με τους αντιστοιχους συντελεστές. Ή αν δε το χεις με τα μαθηματικά , ενας πιο απλός τρόπος είναι να φτιάξεις ενα σετ με αθροισμα 100 και να μοιράσεις τα κριτήρια ανα βαρύτητα (πχ 20 εμφανιση , 25 συμμετοχη , 15 μπουκι κλπ κλπ) .
Με το σετ κριτηρίων υπολογίζεις κάθε φορά τη συνολικη βαθμολογία που αναλογεί στο % καλυψης των προσδοκιων σου για τα χρηματα που πληρωνεις. Πχ 7,8 ή 78%
Ακολούθως , πολλαπλασιάζεις με το κόστος. Ας πούμε οτι έχουμε 1 κορίτσι που κοστισε 150 € και είναι συνολικη αξιολοξηση βαση των κριτηριων μας 8 . Και ενα δευτερο που κοστισε 90 ευρω και ειχε συνολικη αξιολογηση 7. Τότε έχουμε 150 * 0,2 = 30 πεταμενα ευρω , στη δευτερη περιπτωση 90 * 0,3 = 27 πεταμενα ευρω. Αρα το VFM ειναι το δευτερο κι ας εχει χαμηλοτερη συνολικη βαθμολογια. Γιατι στο πρωτο εχεις ξοδεψει περισσοτερα χρηματα που δεν επιασαν τοπο.
Συνεπώς , σε κάθε περίπτωση το υψηλότερο VFM βρισκεται στα χαμηλά κοστη. Στην τσαμπε γκομενα ή στο Μετάξι μπορει να μην παρεις αυτο που θες αλλα δεν θα χασεις και χρηματα. Οσο ανεβαινεις σε κλιμακες , τόσο χάνεις.